Inlägg: 1929398
Sv: A proposito de nada
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/3j8jPP/han-ar-ett-virus-i-omkladningsrummet - Snacka om pinsamt uttalande. Helt rätt av Alcén att inte besvara det där skitsnacket. Skämskudde på Svedberg.
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Emil9783: Svedberg är en riktig vinnarskalle som kan hålla låg nivå i tugget. Hans kommentarer av Alcén är förmodligen en konsekvens av förlusten och mängder med kommentarer från just Alcén under matchen. Ingenting att lägga stor vikt vid.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Emil9783: Riktigt unket uttalande. Svedberg är ingen jag vill se hos oss igen nu.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Emil9783: riktigt pinsamt.
Alcen är ingen stjärna, men han är en väldigt bra rollspelare som sliter hårt och får motståndare ur balans, samtidigt som han är duktig defensivt.
Svedberg sjönk i mina ögon nu.
Att han också kommenterar att Danielsson är gammal... Nej, det är dagisnivå.
Alcen är ingen stjärna, men han är en väldigt bra rollspelare som sliter hårt och får motståndare ur balans, samtidigt som han är duktig defensivt.
Svedberg sjönk i mina ögon nu.
Att han också kommenterar att Danielsson är gammal... Nej, det är dagisnivå.
+ 11