Inlägg: 1929426
Sv: A proposito de nada
Bisset: Han var lugnet själv . Snacka om att täcka målet pga sin storlek .
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: jag vill inte dra för stora växlar av 4 perioder...
Men om Eriksson håller den här klassen han visat hittills, kan vi ha hittat en förstamålvakt för 5-6 säsonger framöver. Han är i perfekt ålder!
Men om Eriksson håller den här klassen han visat hittills, kan vi ha hittat en förstamålvakt för 5-6 säsonger framöver. Han är i perfekt ålder!
+ 6