Inlägg: 1931786
Sv: A proposito de nada
{8399}: Alla lag som tar sig uppi shl och etablerar sig har naturligtvis gjort det riktigt bra. Jag stör mig på fans som kommer in här och drygar sig. Påstår att de leder svensk hockeys utveckling och att vi ska se och lära. Nästan halva laget är från utlandet. Man måste vara sjukligt naiv om man tror att det är att leda utvecklingen...
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Äh slappna av, låt dem tro att de är bäst men vi vet vilka som egentligen är bäst.