Inlägg: 1933105
Sv: A proposito de nada
{6984}: ja det var bättre förr när matcher fick sluta oavgjort. Det gjorde även att nästa möte lagen emellan liksom blev en fortsättning.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: ” ja det var bättre förr när matcher fick sluta oavgjort. Det gjorde även att nästa möte lagen emellan liksom blev en fortsättning.”
- Seriöst? Det där anser jag var ett tafatt försök till argument. ”Revanschlusta” är väl i så fall en bra mycket bättre tändvätska inför ett returmöte...?
- Seriöst? Det där anser jag var ett tafatt försök till argument. ”Revanschlusta” är väl i så fall en bra mycket bättre tändvätska inför ett returmöte...?