Inlägg: 1936366
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ersson tränade i vit tröja idag.
Åker med till Växjö, så det är ju positivt. Troligen spel, men det hänger på utfallet med Andersèn antar jag.
Mannberg åker ej med, skadekänning. Ludde Nillson tar hans plats i och med att Danielsson är back in business.
Åker med till Växjö, så det är ju positivt. Troligen spel, men det hänger på utfallet med Andersèn antar jag.
Mannberg åker ej med, skadekänning. Ludde Nillson tar hans plats i och med att Danielsson är back in business.
+ 2
Men Brynäs är nyckfulla och visar sin vrede genom att göra mål, som en blixt från klar himmel. =)
Och där står motståndarna och kliar sig i håret och undrar vad var det som hände?
Jo Brynäs ska man aldrig räkna bort, det var vad som hände.
Vackrast och bäst, ingen protest.