Inlägg: 1936388
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Enligt MrMadhawk ska Anderse’n tjäna 80.000. Kan ju omöjligt stämma, väl?
Sv: A proposito de nada
Skrubben: tror det är mindre tillomed. 5 matcher bör innebära det större straffet. Dvs +2 alltså blir det tillomed hälften så mycket. Jensen fick ju nästan 50k för sin 5 matchers avstängning.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Fyfan . Jag tappar fullständigt respekten för SHL om detta är ribban . Det är ett rent rån .Frölunda sänkte kousal som missar en månad . Ingen reaktion . Om jag inte missminner mig så blev Berra sänkt av Frölunda i slutspelet för förra slutspelet. .resulterade i hjärnskakning missade resten avslutspelet. Men ingen reaktion från shl el dommarna . Rautio blir överkörd i övertid . Resultat Rautio utvisad å Frölunda vinner i övertid . Listan kan göras mycket lång . Å något luktar mygel å mutor lång väg .
Bara att plocka bort dom bästa spelarna i motståndarlaget för Frölunda . Är det så som Frölunda ska få framgång i kommande slutspel. ? Är fan rasande nu .
Bara att plocka bort dom bästa spelarna i motståndarlaget för Frölunda . Är det så som Frölunda ska få framgång i kommande slutspel. ? Är fan rasande nu .
+ 6
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Man får vara glad över det, med lönen.
Men just nu kokar jag inombords, och det har nog aldrig hänt tidigare, det säger en del.
Men just nu kokar jag inombords, och det har nog aldrig hänt tidigare, det säger en del.
Trodde det var mer. Bra Bengtzén!