Inlägg: 1936395
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: "Frölunda sänkte kousal som missar en månad . Ingen reaktion . Om jag inte missminner mig så blev Berra sänkt av Frölunda i slutspelet för förra slutspelet. .resulterade i hjärnskakning missade resten avslutspelet. Men ingen reaktion från shl el dommarna"
Precis, det är ju så inkonsekvent agerat så man baxnar. Vet inte hur många skador vi har drabbats av, utan att att det har anmälts till ett disciplinärende.
Sen finns det ju vissa SHL gullegris-spelare som får rabatterade straff , nämner inga namn, men det är mycket märkligt.
Precis, det är ju så inkonsekvent agerat så man baxnar. Vet inte hur många skador vi har drabbats av, utan att att det har anmälts till ett disciplinärende.
Sen finns det ju vissa SHL gullegris-spelare som får rabatterade straff , nämner inga namn, men det är mycket märkligt.
Bara att plocka bort dom bästa spelarna i motståndarlaget för Frölunda . Är det så som Frölunda ska få framgång i kommande slutspel. ? Är fan rasande nu .