Inlägg: 1936782
Sv: A proposito de nada
Måste börja vinna lite fler tekningar. Dock stark uppryckning efter kallduschen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ett effektivt PP är ju vår enda chans på 3 poäng för Brynäs har NOLL offensivt spel i 5 mot 5.
Våra anfall utförs allt som oftast av att en ensam forward åker rakt in i motståndare vid offensiv blålinje, tappar pucken och sedan åker och byter.
Edit: Alternativt dumpar vi ner den och byter.
Våra anfall utförs allt som oftast av att en ensam forward åker rakt in i motståndare vid offensiv blålinje, tappar pucken och sedan åker och byter.
Edit: Alternativt dumpar vi ner den och byter.
Sv: A proposito de nada
Ja, men fan vad störigt att 1av 10 frilägen sitter, man har inte råd att bränna sådana chanser gång på gång.
Men i förvrigt är vi allra högsta grad med i matchen.
Vidhåller 3 poäng till Brynäs. Danielsson målar i andra.
Men i förvrigt är vi allra högsta grad med i matchen.
Vidhåller 3 poäng till Brynäs. Danielsson målar i andra.