Inlägg: 1936805
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Asså!
Börjar bli läskigt hur dåliga vi är på friläge.
Borde leda med 1-4.
Är ju mycket bättre än Köpsjö Fejkers
Börjar bli läskigt hur dåliga vi är på friläge.
Borde leda med 1-4.
Är ju mycket bättre än Köpsjö Fejkers
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Det känns ju som att det rings på typ var och varannat mål nu för tiden.
Och ännu ett missat friläge 🤬
Det känns ju som att det rings på typ var och varannat mål nu för tiden.
Och ännu ett missat friläge 🤬
Och nu rings det igen.