Inlägg: 1936818
Sv: A proposito de nada
Shimmlinnmei slår på plocken, långt efter avlåsning. Noll reaktion hos zebrorna..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: shinimin är en spelare jag inte tål. Maken till störig spelare alltså.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lindström: Sen står han inne i målgården och slår på Eriksson, då ska ju domaren bara blåsa av och flytta ut tekningen.
+ 2