Inlägg: 1938768
Sv: A proposito de nada
Huge: Inte ens du kan väl tycka att detta är värt att slösa sin tid på? Skärp dig.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8305}: Jag tycker att det alltid är värt tid att titta på Brynäs, laget i mitt hjärta.
Men som medgångare förstår jag att du inte håller med.
Och tvättstugan då, fick du snuttefilten tvättad, eller?
Men som medgångare förstår jag att du inte håller med.
Och tvättstugan då, fick du snuttefilten tvättad, eller?