Inlägg: 1939367
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8656}: Men vad i helvete! Det skulle det ju göra i alla fall, och titta vad vi lyckats hitta hittills. Inte ett jävla skit. Nu är vi ytterligare en spelare fattigare, utan någon ersättare. Har inte folk insett att "riktigt dyra och bra nyförvärv" inte existerar nu? Dyra, visst. Men knappast bra. De spelar ju redan för sina respektive klubbar.
Nu räknar jag med TVÅ spelare.
Nu räknar jag med TVÅ spelare.
Sv: A proposito de nada
{8656}: det är han inte. GD har fått det bekräftat nu på morgonen att Jensen redan packat väskorna och är påväg till Västerbotten.
Nu finns det extra klirr i kassan, till något riktigt dyrt och bra nyförvärv.