Inlägg: 1941086
Sv: A proposito de nada
Ser idag att Bristedt i Rögle blir avstängd tre matcher, vill minnas att det var han som i stort sett skalltacklade en av våra backar i huvudet. Han borde kanske fällts redan då.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Yes, jag reagerade också på den situationen mot Ersson.
Jag tyckte inte det såg ut som en "olycklig" krock utan snarare en medveten dansk skalle fast med hjälm.
Ersson sa ju själv att han tyckte situationen var väldigt annorlunda. Det hör inte till vanligheterna att när man laddar för skott, helt plötsligt få en hjälm rakt i facet.
Jag tyckte inte det såg ut som en "olycklig" krock utan snarare en medveten dansk skalle fast med hjälm.
Ersson sa ju själv att han tyckte situationen var väldigt annorlunda. Det hör inte till vanligheterna att när man laddar för skott, helt plötsligt få en hjälm rakt i facet.
+ 1