Inlägg: 1947206
Sv: A proposito de nada
Kristin skulle i och för sig kunna mena ”igår kväll i Schweiz”.....en gråtande smajly kan syfta på att hon tryckt i sig en kaloribomb..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Hur det än blir med Rödin är det 3 poäng som gäller i kväll om vi ska hänga på i racet om 10:e platsen. Gör Växjö sin plikt mot ett imploderande MIF så här vi förbi skåningarna om vi besegrar TIK!
+ 2