Inlägg: 1947210
Sv: A proposito de nada
{8399}: Hur det än blir med Rödin är det 3 poäng som gäller i kväll om vi ska hänga på i racet om 10:e platsen. Gör Växjö sin plikt mot ett imploderande MIF så här vi förbi skåningarna om vi besegrar TIK!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Sant, 3-pinnar skulle sitta fint.
Fingers crossed
Jag tycker det ska bli riktigt spännande att se Rudolf, tror det kan bli en bra injektion i laget.
Sen att han ser sig som en powerforward så blir man ju väldigt happy 😎
Förhoppningsvis kan även Sallinen höja sig, om han nu får spela i 1a med en bra omgivning.
Får han göra något mål så lossnar det kanske en del.
Fingers crossed
Jag tycker det ska bli riktigt spännande att se Rudolf, tror det kan bli en bra injektion i laget.
Sen att han ser sig som en powerforward så blir man ju väldigt happy 😎
Förhoppningsvis kan även Sallinen höja sig, om han nu får spela i 1a med en bra omgivning.
Får han göra något mål så lossnar det kanske en del.
+ 1
Sv: A proposito de nada
JanT: Timrå med sex raka förluster och plusstatistik på Brynäs har hemmamatch. Jag bävar!