Inlägg: 1951474
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vad var det Sundqvist sa inför matchen nu igen?
—
Han har aldrig tränat något bra lag tidigare, heller. Men med ett bra lag kan han göra underverk... han har dock aldrig fått chansen i något bra lag... därför att han aldrig...
—
Han har aldrig tränat något bra lag tidigare, heller. Men med ett bra lag kan han göra underverk... han har dock aldrig fått chansen i något bra lag... därför att han aldrig...
Sv: A proposito de nada
Den här klubben ska vara JÄVLIGT glada om vi slipper kvala.
Snart kommer "någon" och säger att det här var väntat eftersom Mora är ett taggat och desperat lag. Fucking lol.
Snart kommer "någon" och säger att det här var väntat eftersom Mora är ett taggat och desperat lag. Fucking lol.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Dackell (med all respekt som spelare) Sundqvist Campese och övriga städa ur era kontor och försvinn och visa er aldrig mer😠😠😠
+ 7