Inlägg: 1951479
Sv: A proposito de nada
Dackell (med all respekt som spelare) Sundqvist Campese och övriga städa ur era kontor och försvinn och visa er aldrig mer😠😠😠
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mitt 5-2 spel närmar sig....
Hurfan kan LAGET spela med huvet i arslet samtidigt, sa inte Sunken att Brynäs skulle spela som det vore slutspel?
I vilken jävla sport då menade han? Luffar schack?
Hurfan kan LAGET spela med huvet i arslet samtidigt, sa inte Sunken att Brynäs skulle spela som det vore slutspel?
I vilken jävla sport då menade han? Luffar schack?
+ 5