Inlägg: 1951633
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Det kan inte finnas ett enda företag som kan anställa BZ i någon sorts chefsbefattning.
Finns inte en chans.
Om man inte vill ha en ledare som med garanti kör företaget i botten.
Ja jösses..
Det måste varit någon mening ikväll att SHL appen inte fungerade. Tur man inte upplevde denna kölhalning.
Finns inte en chans.
Om man inte vill ha en ledare som med garanti kör företaget i botten.
Ja jösses..
Det måste varit någon mening ikväll att SHL appen inte fungerade. Tur man inte upplevde denna kölhalning.
+ 3
Förvisso sant, men mora har inte haft en BZ som satt innan säsongen och sa att vi hade ett topp4lag som går för guld heller..