Inlägg: 1951645
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk:
Bara fortsätta att köra och skjuta, upp med puckarna högt så ska vi få in en kasse och vinna den här matchen, säger Amnér till C More.
Och så undrar vissa varför spelarna är tryggare med JE i målet!!!!!
DETTA HAR VI JU FÖR FAN SAGT SEN HAN KOM!!!!!!!!!!!!
Bara fortsätta att köra och skjuta, upp med puckarna högt så ska vi få in en kasse och vinna den här matchen, säger Amnér till C More.
Och så undrar vissa varför spelarna är tryggare med JE i målet!!!!!
DETTA HAR VI JU FÖR FAN SAGT SEN HAN KOM!!!!!!!!!!!!
+ 4
Sv: A proposito de nada
Men BARA SLUTA nu FÖR FAAN att älta den gamla skåpmaten om Stefan Bengtzén i all evighet. Nuvarande Brynäs-regim är inte ett skvatt bättre!
+ 6
Finns inte en chans.
Om man inte vill ha en ledare som med garanti kör företaget i botten.
Ja jösses..
Det måste varit någon mening ikväll att SHL appen inte fungerade. Tur man inte upplevde denna kölhalning.