Inlägg: 1951638
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8656}: om bif förlorar i 4 av de återstående 8 omgångarna samtidigt som Mora vinner 4 av desamma så är poängskörden lika lagen emellan. Sett tio prestationen idag så kan detta bli en rysare.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8656}: För att Örebro har hämtat in nästan hela avståndet med 5 raka 3-poängare. Så fort kan det gå i hockey. De har tagit 15p av 15 möjliga de fem senaste matcherna. Och Mora är 12p bakom oss. Om de får en snarlik hot streak är vi jävligt illa ute väldigt fort.
+ 3
Den enda trösten för mig är just nu att man slipper oroa sig över kval.