Inlägg: 1951652
Sv: A proposito de nada
{8656}: För att Örebro har hämtat in nästan hela avståndet med 5 raka 3-poängare. Så fort kan det gå i hockey. De har tagit 15p av 15 möjliga de fem senaste matcherna. Och Mora är 12p bakom oss. Om de får en snarlik hot streak är vi jävligt illa ute väldigt fort.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Skillnaden är ju att Örebro har varit i toppskiktet rent spelmässigt hela säsongen, men har på grund av mediokert målvaktsspel och några andra parametrar legat oförtjänt långt nere i tabellen.
Skillnaden är ju att Örebro har varit i toppskiktet rent spelmässigt hela säsongen, men har på grund av mediokert målvaktsspel och några andra parametrar legat oförtjänt långt nere i tabellen.
+ 2