Inlägg: 1951734
Sv: A proposito de nada
Huge: att vi ens ska ha den där diskussionen är ju ett understament på vilken säsong vi har..! Om ms ställer JE i återstående matcher så har vi ju minst 6 p...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sundquist bara står och tjattrar om 2a perioden. Som om man vinner matcher på en period... Otroligt sällan va.
Annars bra journalist som sätter lite press på honom.
Annars bra journalist som sätter lite press på honom.
+ 3