Inlägg: 1951736
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Sjukt märkligt av Sundqvist på presskonferensen, menar han att det bara var otur??
Det hade ju kunnat vara över efter första perioden...
Det är ju tydligt att Lusth har knäckt koden till Sundkvists kassaskåp och det har nog de andra lagen gjort också och Magnus har inget motdrag..
Det hade ju kunnat vara över efter första perioden...
Det är ju tydligt att Lusth har knäckt koden till Sundkvists kassaskåp och det har nog de andra lagen gjort också och Magnus har inget motdrag..
Annars bra journalist som sätter lite press på honom.