Inlägg: 1957826
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8656}: Jag hoppas Solem tar 2 år i allsvenskan och därefter återkommer. Visst kämpar han tappert men det händer inte så mycket i slutändan.
Sv: A proposito de nada
{8656}: Han har gjort det bra men får inte plats i morgondagens Brynäs. Låna ut ett par säsonger.
Asklöf är ju en mycket bättre spelare och har större potential än Solem som är begränsad när det kommer till spelsinne.
Asklöf är ju en mycket bättre spelare och har större potential än Solem som är begränsad när det kommer till spelsinne.
Sv: A proposito de nada
{8656}: Tycker det är synd att inte Sundquist nyttjade våra juniorer bättre, med alla skador och avstängningar fanns det flera möjligheter att spela våra juniorer längre upp i hierarkin. Istället prioriterades Rhodins och Nilssons speltid. Känns svårt att utvärdera våra juniorer nu.
+ 9
Han har passerat 100min speltid, och gjort det riktigt bra, tycker jag själv åtminstone.