Inlägg: 1957827
Sv: A proposito de nada
{8656}: Tycker det är synd att inte Sundquist nyttjade våra juniorer bättre, med alla skador och avstängningar fanns det flera möjligheter att spela våra juniorer längre upp i hierarkin. Istället prioriterades Rhodins och Nilssons speltid. Känns svårt att utvärdera våra juniorer nu.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Helt enig om att det är svårt att veta hur pass bra vissa juniorer står sig, på grund av minimalt med istid.
Även fast många mer etablerade spelare i sig knappast övertygade i det stora hela.
Kedbrant har jag ingen aning om hur pass bra/lovande han är.
Hade gärna sett honom centra en 4e lina istället för Mannberg t.ex.
Även fast många mer etablerade spelare i sig knappast övertygade i det stora hela.
Kedbrant har jag ingen aning om hur pass bra/lovande han är.
Hade gärna sett honom centra en 4e lina istället för Mannberg t.ex.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Lemp:
Lättare att jobba med junnisar/utveckling när man genom en stark trupp parkerar top 4-top 6... inte riktigt Brynäs läge i närtid.
Lättare att jobba med junnisar/utveckling när man genom en stark trupp parkerar top 4-top 6... inte riktigt Brynäs läge i närtid.
+ 1