Inlägg: 1975409
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Tydligen inte😀
Men jag har nog ett tiotal som jag prenumererar på
Ett par tre sport, lika många politik och samhälle och några andra olika ämnen.
Men denna har jag missat.
Men nu blir det att lyssna ikapp😀
Men jag har nog ett tiotal som jag prenumererar på
Ett par tre sport, lika många politik och samhälle och några andra olika ämnen.
Men denna har jag missat.
Men nu blir det att lyssna ikapp😀
Sv: A proposito de nada
När vi pratar om poddar, finns det någon Brynäspodd? Gefle IF har ju Geflepodden som jag lyssnar på, eller åtminstone har lyssnat på en del. Önskar verkligen det fanns något liknande för Brynäs.