Inlägg: 1975696
Sv: A proposito de nada
mk: Bra tanke. Risken är väl att det lockar till sig en del löst folk som "ledare".
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SWEATT: Jag vet inte hur DIF gör. Men det kan ju inte vara så svårt att styra upp med riktigt folk.
Jag mailade faktiskt Kevin J i Brynäs idén.
Tyckte den verkade smart. Få se om som tycker samma😀
Brynäs skulle ju ta ett helhetsgrepp om allt. Kan vara bra om detta skulle bli verklighet, tycker jag.
Jag mailade faktiskt Kevin J i Brynäs idén.
Tyckte den verkade smart. Få se om som tycker samma😀
Brynäs skulle ju ta ett helhetsgrepp om allt. Kan vara bra om detta skulle bli verklighet, tycker jag.