Inlägg: 1975708
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Hansson: Det kan inte var omöjligt om man vill😀
Har idén vart uppe förut?
Brynäs som förening kanske kan komma med hjälp och stöd till någon som vill ställa upp.
Idén är skitbra i mina ögon. Ge de ansvariga seriebiljett, plus att det ska följas upp av Brynäs.
Det är ett jävla gnäll på att publiken inte är med.
Sätt sektionen på samma som familjeläkaren, ungarna som vill kan gå till föräldrarna när som vill. Kör samma ramsor som stora klacken. Skapa något tillsammans med BSG och KK.
Få dom att dra med sig övriga sittplats.
Fan, det finns ju hur många möjligheter som helst med detta.
Ser bara uppsida med idén.
Eller så kan man låta KK regera och bestämma villkor, och så är sittplats tysta.....
Har idén vart uppe förut?
Brynäs som förening kanske kan komma med hjälp och stöd till någon som vill ställa upp.
Idén är skitbra i mina ögon. Ge de ansvariga seriebiljett, plus att det ska följas upp av Brynäs.
Det är ett jävla gnäll på att publiken inte är med.
Sätt sektionen på samma som familjeläkaren, ungarna som vill kan gå till föräldrarna när som vill. Kör samma ramsor som stora klacken. Skapa något tillsammans med BSG och KK.
Få dom att dra med sig övriga sittplats.
Fan, det finns ju hur många möjligheter som helst med detta.
Ser bara uppsida med idén.
Eller så kan man låta KK regera och bestämma villkor, och så är sittplats tysta.....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Anders Hansson: Lätt att hitta tillräckligt många engagerade i en miljonstad. Ett område till inom hockeyn där Stockholm har överlägsna förutsättningar.
+ 1
Nej, så länge BSG är så pass värdelösa som de är så kommer den idén inte gå att genomföra, iallafall inte genom BSG. Det är om KK vill ta på sig den rollen, men det känns osannolikt.
DIFs supporterkultur går inte att jämföra med vår.
/tankar från en, vid det här laget, erfaren ståplatsbesökare.