Inlägg: 1984833
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Wesley: Tror inte att den turneringen påverkar slutresultatet alls. Turneringen är väl typ försäsong till försäsongen. Det betyder nog endast att han är bland deras bästa talanger, men det var ju redan känt.
Är väl egentligen när NHL drar igång på riktigt som man kan börja ana vart det lutar. T.ex. Eriksson Ek och Lundeström har jag för mig började väldigt bra, även i grundserien, men mattades sedan ut och skickades hem när de närmat sig matchgränsen.
Är väl egentligen när NHL drar igång på riktigt som man kan börja ana vart det lutar. T.ex. Eriksson Ek och Lundeström har jag för mig började väldigt bra, även i grundserien, men mattades sedan ut och skickades hem när de närmat sig matchgränsen.
Sv: A proposito de nada
Wesley: jag skulle gissa på att om boqvist kommer tillbaka så blir det runt samma tid eller lite tidigare som Lundeström i Luleå förra säsongen att han får inleda i NHL. och vid deras matchgräns om han inte övertygat skickas hit.
Tror att Devils förlorade med 4-6. Men dom här matcherna tror jag har betydelse för vilka av prospekten som går vidare in i Devils träningstrupp.