Inlägg: 1984877
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SvennEG: "Tror inte att den turneringen påverkar slutresultatet alls. Turneringen är väl typ försäsong till försäsongen. Det betyder nog endast att han är bland deras bästa talanger, men det var ju redan känt.
Är väl egentligen när NHL drar igång på riktigt som man kan börja ana vart det lutar. T.ex. Eriksson Ek och Lundeström har jag för mig började väldigt bra, även i grundserien, men mattades sedan ut och skickades hem när de närmat sig matchgränsen"
Alla "camper" är viktiga för prospects för att ta sig vidare till Main Camp där dom etablerade spelarna medverkar. Du har även Development Camp som också är en viktig Camp.
Är väl egentligen när NHL drar igång på riktigt som man kan börja ana vart det lutar. T.ex. Eriksson Ek och Lundeström har jag för mig började väldigt bra, även i grundserien, men mattades sedan ut och skickades hem när de närmat sig matchgränsen"
Alla "camper" är viktiga för prospects för att ta sig vidare till Main Camp där dom etablerade spelarna medverkar. Du har även Development Camp som också är en viktig Camp.
Är väl egentligen när NHL drar igång på riktigt som man kan börja ana vart det lutar. T.ex. Eriksson Ek och Lundeström har jag för mig började väldigt bra, även i grundserien, men mattades sedan ut och skickades hem när de närmat sig matchgränsen.