Inlägg: 1985502
Sv: A proposito de nada
Mattson: Dom redovisar total lönekostnad. Och jag antar att En bra start kostar ett antal miljoner i lönekostnad. Så vi låg nog definitivt inte så högt upp om man kollar på enbart spelarbudgeten.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Kanske Brynäs borde börja med ett projekt som heter "Ett bra lag"?
+ 11
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Tittar man på spelarmaterialet är det omöjligt att vi ligger i topp.