Inlägg: 1990021
Sv: A proposito de nada
Kevin47: Vi har ju fullbesatt på centersidan, men visst är det en spelare som skulle skulle kunna tillföra mycket. Känns dock knappast realistiskt, det finns andra klubbar som har större behov i nuläget.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Steenm: är du seriös?? Vilka matcher har du kollat på? Brynäs har ingen center som kan gå in och producera i en andra kedja just nu vi behöver verkligen ha in en spets spelare Boqvist stannar i NHL
Sv: A proposito de nada
Dagens träning:
Kedjor
Rödin, Scott, Danielsson
Rohdin, Blomqvist, Mannberg (Asklöf)
Deschen, Ölund, Brodecki (Alcén)
Forslund, Sallinen, Zetterberg
Backar
Sigalet, Ingman
Norin, Kilström
Lindelöf, Ersson
Andersén, Lundgren
PP
Första PP
Sigalet, Danielsson - Rödin, Scott, Sallinen
Andra PP
Ingman, Zetterberg - Descheneau, Ölund, Brodecki
Kedjor
Rödin, Scott, Danielsson
Rohdin, Blomqvist, Mannberg (Asklöf)
Deschen, Ölund, Brodecki (Alcén)
Forslund, Sallinen, Zetterberg
Backar
Sigalet, Ingman
Norin, Kilström
Lindelöf, Ersson
Andersén, Lundgren
PP
Första PP
Sigalet, Danielsson - Rödin, Scott, Sallinen
Andra PP
Ingman, Zetterberg - Descheneau, Ölund, Brodecki
+ 4