Inlägg: 1990027
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Bara en fundering? Jag fattar noll av varför de ev ska sära på vår väl fungerande första femma?
Tränartrion kommer garanterat tids nog att få igång övriga kedjor också, men känslan är att vi oavsett vilket ska hålla ihop första femman.
Räcker ju att gå något år tillbaka när vi hade Clark-Jensen-Lindblom tex. Laget gick som bäst när dessa spelade tillsammans. Samtidigt som de andra kedjorna fungerade riktigt bra också.
Tränartrion kommer garanterat tids nog att få igång övriga kedjor också, men känslan är att vi oavsett vilket ska hålla ihop första femman.
Räcker ju att gå något år tillbaka när vi hade Clark-Jensen-Lindblom tex. Laget gick som bäst när dessa spelade tillsammans. Samtidigt som de andra kedjorna fungerade riktigt bra också.
Kedjor
Rödin, Scott, Danielsson
Rohdin, Blomqvist, Mannberg (Asklöf)
Deschen, Ölund, Brodecki (Alcén)
Forslund, Sallinen, Zetterberg
Backar
Sigalet, Ingman
Norin, Kilström
Lindelöf, Ersson
Andersén, Lundgren
PP
Första PP
Sigalet, Danielsson - Rödin, Scott, Sallinen
Andra PP
Ingman, Zetterberg - Descheneau, Ölund, Brodecki