Inlägg: 1991219
Sv: A proposito de nada
Berge: Folk verkar inte fatta att Kellman kommer inte återvända, har vart tydlig med att han vill köra AHL först och dessutom har inte Brynäs kontrakt med honom, skulle kräva onödigt mycket från Brynäs att ta tillbaks honom, och han får dessutom inte ens plats i laget
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lite mer professionellt samlade siffror än mina egna. Tycker det mesta ser ganska hyfsat ut när det gäller Brynäs, än så länge iallafall. Förutom målvaktsspelet då.
Gällande Andersen verkar det vara nått personligt.
Gällande Andersen verkar det vara nått personligt.
Länkar:
HockeyNews - Analys: Så borde SHL-lagen ha presterat i septemberPetter Rönnqvist op Twitter: "CorsiF i skottsektorn. Om vi tittar ensidigt på offensiven och kvalitativa avslutsförsök Even, så är Frölunda bäst i klassen igen med 21,8/match avslutsförsök i skottsektorn. Något man utvecklade enormt redan förra året.? https://t.co/idZj3bzGhr"Petter Rönnqvist op Twitter: "Och nedan ser ni Corsi% i skottsektorn. Som ni ser är Växjö bäst i klassen och sist kommer de inte hamna. :-) Notera dock att säsongen är i sin linda ännu och statistiken ska ses som en lätt indikation var det barkar.? https://t.co/29Qspy4yQ9"
HockeyNews - Analys: Så borde SHL-lagen ha presterat i septemberPetter Rönnqvist op Twitter: "CorsiF i skottsektorn. Om vi tittar ensidigt på offensiven och kvalitativa avslutsförsök Even, så är Frölunda bäst i klassen igen med 21,8/match avslutsförsök i skottsektorn. Något man utvecklade enormt redan förra året.? https://t.co/idZj3bzGhr"Petter Rönnqvist op Twitter: "Och nedan ser ni Corsi% i skottsektorn. Som ni ser är Växjö bäst i klassen och sist kommer de inte hamna. :-) Notera dock att säsongen är i sin linda ännu och statistiken ska ses som en lätt indikation var det barkar.? https://t.co/29Qspy4yQ9"
+ 2
Sv: A proposito de nada
Niclas Andersén vilar idag och Lindelöf kommer in som 7e back, Ersson går tsm med Niclas Lundgren i 3 backparet, nån som vet varför Andersén inte spelar? Bänkad av MS eller markering av Brynäs? Han ju inte spelat så värst dålig