HockeyNews - Analys: Så borde SHL-lagen ha presterat i septemberPetter Rönnqvist op Twitter: "CorsiF i skottsektorn. Om vi tittar ensidigt på offensiven och kvalitativa avslutsförsök Even, så är Frölunda bäst i klassen igen med 21,8/match avslutsförsök i skottsektorn. Något man utvecklade enormt redan förra året.? https://t.co/idZj3bzGhr"Petter Rönnqvist op Twitter: "Och nedan ser ni Corsi% i skottsektorn. Som ni ser är Växjö bäst i klassen och sist kommer de inte hamna. :-) Notera dock att säsongen är i sin linda ännu och statistiken ska ses som en lätt indikation var det barkar.? https://t.co/29Qspy4yQ9"
Inlägg: 1991237
Sv: A proposito de nada
Länkar:
HockeyNews - Analys: Så borde SHL-lagen ha presterat i septemberPetter Rönnqvist op Twitter: "CorsiF i skottsektorn. Om vi tittar ensidigt på offensiven och kvalitativa avslutsförsök Even, så är Frölunda bäst i klassen igen med 21,8/match avslutsförsök i skottsektorn. Något man utvecklade enormt redan förra året.? https://t.co/idZj3bzGhr"Petter Rönnqvist op Twitter: "Och nedan ser ni Corsi% i skottsektorn. Som ni ser är Växjö bäst i klassen och sist kommer de inte hamna. :-) Notera dock att säsongen är i sin linda ännu och statistiken ska ses som en lätt indikation var det barkar.? https://t.co/29Qspy4yQ9"
HockeyNews - Analys: Så borde SHL-lagen ha presterat i septemberPetter Rönnqvist op Twitter: "CorsiF i skottsektorn. Om vi tittar ensidigt på offensiven och kvalitativa avslutsförsök Even, så är Frölunda bäst i klassen igen med 21,8/match avslutsförsök i skottsektorn. Något man utvecklade enormt redan förra året.? https://t.co/idZj3bzGhr"Petter Rönnqvist op Twitter: "Och nedan ser ni Corsi% i skottsektorn. Som ni ser är Växjö bäst i klassen och sist kommer de inte hamna. :-) Notera dock att säsongen är i sin linda ännu och statistiken ska ses som en lätt indikation var det barkar.? https://t.co/29Qspy4yQ9"
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SvennEG: Vart har du fått reda på att det är personliga skäl med Andersén? Kan tycka att det är intressant att Växjö väntas värva Melart i stället för Lundgren då det har spruckit med den senare. Jag hoppas att det inte har med Andersén att göra, då det för mig är den enda rimliga orsaken till att Brynäs exv. inte vill släppa Lundgren i detta nu. Man får väl ha lite is i magen, men lite oroande är det.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Ännu fler siffror (expected goals). Och ja det kan nog bli rätt bra om man får upp målvaktsspelet.
Gällande Andersen verkar det vara nått personligt.