Inlägg: 1993986
Sv: A proposito de nada
Huge: Detta kan man hålla med om: "För bara 10 dagar sedan spelade vi hockey mot Djurgården i Gavlerinken som de inte sett på många år. Sådant försvinner inte från ett lag på en vecka."
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Och då tror du på fullt allvar att samma spelare idag skulle ha tappat precis allt dom kunde för 10 dar sen?
Låter det troligt?
Låter det troligt?
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Gääsp vill se förändringar på isen innan jag orkar få en gnutta hopp om detta.