Inlägg: 2000477
Sv: A proposito de nada
Mattson: Ja, mot Oskarshamn ser vi faktiskt bra ut. Fler såna lag i SHL!!
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: ser vi verkligen bra ut? Dom misstag vi gör är horribla. Ett bättre lag skulle ha gjort 2-3 mål redan
+ 2
Sv: A proposito de nada
munkas: Så jävla snurrigt. Ingman är uppe i offensiv zon och orsakar ett bra läge för IKO.