Inlägg: 2000479
Sv: A proposito de nada
munkas: Så jävla snurrigt. Ingman är uppe i offensiv zon och orsakar ett bra läge för IKO.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: men klart han ska gå på offensiven..det är de andra som inte täcker upp!.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Helt OK att göra så, problemet är att Brodecki inte klarar backjobbet i den situationen.
2-3 riktigt fula crosscheckings på Scott första 10, dags för domarna att agera där.
2-3 riktigt fula crosscheckings på Scott första 10, dags för domarna att agera där.