Inlägg: 2000501
Sv: A proposito de nada
Peja: Det blir ganska tydligt i denna period vad som är bra i Brynäs och vad som är mindre bra! Lindlöf har varit inne i typ 3 byten och det har blivit farligheter direkt. Tur att vi har Mannberg!!! Grymt snyggt!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
pekka85: Jo, men man får väl också se till vad som faktiskt har hänt i de situationerna. Det var inte Linderlöfs fel att Molin tappade pucken när hela laget var på väg framåt, t.ex.