Inlägg: 2000504
Sv: A proposito de nada
pekka85: Jo, men man får väl också se till vad som faktiskt har hänt i de situationerna. Det var inte Linderlöfs fel att Molin tappade pucken när hela laget var på väg framåt, t.ex.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Vafaaaan!!!!
Släpper en solklar hakning på Brodecki men blåser 5 sek senare för en lindrigare hakning...
Släpper en solklar hakning på Brodecki men blåser 5 sek senare för en lindrigare hakning...
Sv: A proposito de nada
Pass, pass, pass, pass, felpass, rensning.
FAAAN, blir galen på PP. VARFÖR. VAARFÖÖÖRR.
FAAAN, blir galen på PP. VARFÖR. VAARFÖÖÖRR.