Inlägg: 2000754
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Klart att MS måste bort nu, släpp all prestige för nu står vår framtid i SHL på spel och MS har varit en looser från dag 1.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tror inte det kan bli sämre. Lika bra att chansa, kostar inget med Ove eftersom han redan är på plats.
Vore dock intressant att höra hur ansvarsfördelningen ser ut med special teams, om Ove är ansvarig för dem gör han ju inget vidare jobb där, direkt. Han brukar normalt sett vara väldigt duktig på att sätta upp ett bra PP men nu är det nästan som att man har struntat i att någon ska göra mål också.
Vore dock intressant att höra hur ansvarsfördelningen ser ut med special teams, om Ove är ansvarig för dem gör han ju inget vidare jobb där, direkt. Han brukar normalt sett vara väldigt duktig på att sätta upp ett bra PP men nu är det nästan som att man har struntat i att någon ska göra mål också.
+ 2