Inlägg: 2000765
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Det som behövs (bland flera saker) är en ledare som kan absorbera spelarnas prestationsångest. En tondöv amerikan med stor käft och hårda nypor. Eller en positivist och kravställsre som Pichler. Eller en Boork.
Ove är ytterligare än nödlösning på headcoachposten...
Det som behövs (bland flera saker) är en ledare som kan absorbera spelarnas prestationsångest. En tondöv amerikan med stor käft och hårda nypor. Eller en positivist och kravställsre som Pichler. Eller en Boork.
Ove är ytterligare än nödlösning på headcoachposten...
Sv: A proposito de nada
Peja: Håller med. Chansa med Ove, det ger tid att söka ny tränare till nästa säsong. Och glöm detta med att vänta på Boqvist, in med en pronto. Och sen tar vi Boqvist om det går.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Kan hålla med. Gör Ove till en caretaker medan man förhandlar med långsiktigare lösningar. Något måste hända nu.
+ 1
Vore dock intressant att höra hur ansvarsfördelningen ser ut med special teams, om Ove är ansvarig för dem gör han ju inget vidare jobb där, direkt. Han brukar normalt sett vara väldigt duktig på att sätta upp ett bra PP men nu är det nästan som att man har struntat i att någon ska göra mål också.