Inlägg: 2000771
Sv: A proposito de nada
Peja: Håller med. Chansa med Ove, det ger tid att söka ny tränare till nästa säsong. Och glöm detta med att vänta på Boqvist, in med en pronto. Och sen tar vi Boqvist om det går.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Håller med, ut med Magnus direkt. Försök väck lagets spel med Ove medan man letar ersättare till nästa säsong. Denna säsong är redan spolierad, nu gäller det att säkra kontraktet. Så är det.