Inlägg: 2007793
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Absolut. Det förstår jag med. Men vinner man eller tar poäng i fler matcher än man förlorar, så är man på väg åtminstone.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Slår vi Linköping på torsdag är vi påväg mot nåt. Då kan vi blicka uppåt i tabellen snarare än neråt. Blir det torsk däremot, ja då är vi tillbaka på ruta ett igen. Känns som denna match verkligen är ett vägskäl.
+ 11