Inlägg: 2007803
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Synd att det inte är mer trader i SHL likt NHL .
Tex nu när Leksand går kräftgång, kanske behöver styra upp försvaret , att man kunde trada Lundgren mot Wännström som också kört fast lite. (7 poäng på 20 matcher)
OBS nu var det för att lyfta trader mellan lag och inte sagt hur realistisk denna trade mellan dessa lag skulle vara eller inte vara.
Tex nu när Leksand går kräftgång, kanske behöver styra upp försvaret , att man kunde trada Lundgren mot Wännström som också kört fast lite. (7 poäng på 20 matcher)
OBS nu var det för att lyfta trader mellan lag och inte sagt hur realistisk denna trade mellan dessa lag skulle vara eller inte vara.
+ 2