Inlägg: 2008508
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: vad tror vi om nyförvärv ?? Jag känner att Dacke o company och hela föreningen BARA satsar på damerna. Riktigt irriterande !!
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: snart kommer sundlöv att säga de vanliga marknaden är död .......
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Är mer pk poäng då
Tror inte på någon värvning alls . Laget har ju lyckats ta några poäng på slutet . .
Tror inte på någon värvning alls . Laget har ju lyckats ta några poäng på slutet . .
+ 3