Inlägg: 2008530
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: snart kommer sundlöv att säga de vanliga marknaden är död .......
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi kan nog glömma ett nyförvärv nu på ett tag
Fönstret stänger 15 februari och efter det är det godnatt. Är det rätt spelare som gör att gruppen växer så är jag inte rädd för att det ska vara 15 januari eller med så lite som sju, åtta, tio matcher kvar av grundserien. Då är det en spelare som har tillräckligt mycket spets för att komma snabbt in i det. Sen önskar jag naturligtvis att det går snabbare än så, men vi kommer inte kasta oss över något i morgon bara för sakens skull.
Fönstret stänger 15 februari och efter det är det godnatt. Är det rätt spelare som gör att gruppen växer så är jag inte rädd för att det ska vara 15 januari eller med så lite som sju, åtta, tio matcher kvar av grundserien. Då är det en spelare som har tillräckligt mycket spets för att komma snabbt in i det. Sen önskar jag naturligtvis att det går snabbare än så, men vi kommer inte kasta oss över något i morgon bara för sakens skull.
+ 1