Inlägg: 2008636
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Descheneau är en värvning som fortfarande kan bli succé det är väl en Inge och Dacke värvning.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Makita: Succé är väl att ta i. Då krävs det två poäng per match framöver. 4p på 17 matcher och -12 så här långt, Forslund-klass ungefär. Det är inte därför han är här. Låt oss hoppas att han gör en snygg avslutning innan exit. Såg bra ut sist!
+ 3