Inlägg: 2008670
Sv: A proposito de nada
Makita: Succé är väl att ta i. Då krävs det två poäng per match framöver. 4p på 17 matcher och -12 så här långt, Forslund-klass ungefär. Det är inte därför han är här. Låt oss hoppas att han gör en snygg avslutning innan exit. Såg bra ut sist!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{2064}: Jag håller med om jag är negativ om mycket det är mitt negativa sinnelag när vi ligger så nära plats 13.
Dock vad gäller spelare ifrån sämre ligor så tycker jag man måste ha tålamod vilket man inte hade med Zetterberg.
Men det är en tränare fråga och där har jag ingen åsikt.
Problemet är att man har räknat in och har förväntningar på Descheneau att vara en färdig toppspelare i Shl redan i fån start det tycker jag är direkt orättvist.
Börjar det lossna för Descheneau så är det inte omöjligt att
han ifrån nu blir en av Brynäs bättre poänggörare när vi
sammanfattar.
Kan tom fortfarande bli bäste målskytt i laget,
Dock vad gäller spelare ifrån sämre ligor så tycker jag man måste ha tålamod vilket man inte hade med Zetterberg.
Men det är en tränare fråga och där har jag ingen åsikt.
Problemet är att man har räknat in och har förväntningar på Descheneau att vara en färdig toppspelare i Shl redan i fån start det tycker jag är direkt orättvist.
Börjar det lossna för Descheneau så är det inte omöjligt att
han ifrån nu blir en av Brynäs bättre poänggörare när vi
sammanfattar.
Kan tom fortfarande bli bäste målskytt i laget,
+ 2