Inlägg: 2014015
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Jag tror att det behövs fler bra anfallare också för att det skall bli riktigt bra.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Tror inte Brynäs har kassan för fler bra anfallare,,,,,,,,,
Tror därför att två backar av klass skulle höja hela laget och därmed skärpan i avsluten/målgörat/det som det går ut på......
Med Ersson i målet och förstärkt backsida måhända Brynäs håller sig kvar i hockeysociteten.
Tror inte Brynäs har kassan för fler bra anfallare,,,,,,,,,
Tror därför att två backar av klass skulle höja hela laget och därmed skärpan i avsluten/målgörat/det som det går ut på......
Med Ersson i målet och förstärkt backsida måhända Brynäs håller sig kvar i hockeysociteten.
+ 1